מתנות ממותגות לעובדים ולקוחות בכנסים ואירועים
מתנות ממותגות לעובדים הן פתרון אולטימטיבי לטובת העמקת זהות המותג בתודעת הצרכן, הלקוח ועובד החברה; ניתן לעשות זאת בעזרת מתנה מקורית ובעלת ערך – מתנה שתהיה מוצגת מול עיני המקבל במשך זמן רב לאחר שקיבל אותה. מתנות לכנסים הם רעיון המאפשר להעביר מסרים ממותגים שכאלה.
עריכת כנס היא אינה עניין של מה בכך, ולמרות זאת, גם בישראל מתקיימים כנסים רבים, עם מספר גדול של אנשים הלוקחים בהם חלק. על כן, כאשר מדובר על מתנות ממותגות לכנסים, יש להבין את הפוטנציאל הגדול הטמון בהם, וכי יש לעשות כל מה שניתן כדי להפתיע לטובה את מקבל המתנה, תוך הדגשת הארגון ממנו קיבל אותה; מוצרי פרסום ללקוחות עם מסר ממותג חבוי או גלוי הם דרך מעולה לעשות זאת.
ניתן לומר במילים פשוטות: מתנות ממותגות ללקוחות משמעות ברחבי העולם כדי להטביע במוחם של אנשים, או לקוחות פוטנציאליים, את המותג. מוצרים ממותגים, כאשר נעשה בהם שימוש יעיל וחכם המושך אנשים לגוף מסחרי כלשהו, זהו צעד חכם המקרב אנשים כלפי המוצר, או לכל הפחות גורם להתעניינות ראשונית במוצר. חלוקת מתנות ממותגות ללקוחות היא צעד חשוב היוצר נוכחות של המותג במקום בו המתנה נמצאת. אם מדובר במתנה כמו כובע מצחיה, שם המותג יתנייד לכל מקום אליו יתנייד הכובע; לעומת זאת, כאשר מדובר במתנה סטאטית, כמו למשל כוס שתייה המוצבת במטבח, ייתכן שפחות אנשים ייחשפו אליה. כך או אחרת, יש להקדיש מחשבה מספקת בנוגע לעניין.
רעיון חכם לקידום המותג
אם נקפיד על יצירת רעיונות טובים עבור ניבול העסק וקידום שלו, נוכל לקדם מטרות עסקיות של כל גוף מסחרי ולהיות עדים לתוצאות עסקיות מעולות ביחס לאלו של מתחרים רבים. כדאי לחשוב על מתנות לכנסים בתור חשיבה קדימה; אין טעם בחלוקת מתנות שאין להן יעד או פואנטה כלשהי.
אם אתם מעוניינים בחיזוק הקשר ביניכם לבין הלקוחות, ולהציג את היתרונות והעוצמה של העסק או החברה שלכם, כמו גם למשוך לקוחות חדשים, אתם מבינים בוודאי את החשיבות שבחלוקת מתנות ממותגות בכנסים; מדובר בפעולה בעלת ערך אמיתי שיכול לתרום לארגון בעתיד. הערך עשוי לחשוף את עצמו בעתיד הקרוב, אך הוא עשוי להתגלות גם לאחר מספר חודשים או שנים. ניתן לראות זאת כזרע הנשתל באדמה, כחלק מתהליך שבסופו יוכל בעל העסק ליהנות מהפירות.
מתנות לכנסים – אילו מתנות כדאי לבחור?
גם אם רכישת מתנות לכנסים אינה חייבת להיות עניין יקר במיוחד, הרי שבכל זאת זוהי הוצאה כלכלית עבור העסק. לפני שאנו מחליטים על סוג המתנה שאנו מתכוונים לחלק בכנס, כדי לתת את הדעת לגבי הערך הפרקטי והרגשי שיינתן למקבלים. כדאי להעניק למקבל את התחושה שהוא חשוב מספיק לחברה – בין אם מדובר בלקוח קיים או בלקוח פוטנציאלי.