הנפקת תג שם לאירועים וכנסים
היום ניתן למצוא יותר ויותר חברות, אשר מקפידות על הנפקת תג שם לאירועים וכנסים. כאשר מארגנים כנס מקצועי לעובדים או אירוע עבור לקוחות החברה, חשוב להקפיד על מראה יוקרתי ואלגנטי של כל האירוע. מעבר לעיצוב המקום והזמנת הקייטרינג המתאים, יש צורך לתת את הדעת על תגי שם עבור האורחים. בצורה כזו, ניתן מצד אחד לעקוב אחרי כל האורחים שהגיעו לאירוע ולהימנע מכניסת אנשים שאינם שייכים למקום. מצד שני, תגי השם נועדו גם עבור האורחים, על מנת להקל עליהם את המינגלינג ולסייע להם ליצור קשרים בין אישיים. רוב האירועים מהסוג הזה, מקפידים על עמדת רישום בכניסה לאירוע. המטרה של העמדה היא לפעול במהירות המרבית, לספק את התגים בצורה אמינה ולהקרין עוצמה ונינוחות בו זמנית. בצורה כזו, ניתן יהיה להתחיל את הכנס או האירוע ממקום מקצועי ואמין יותר, הן עבור הלקוחות והן עבור העובדים של החברה.
בדקו אילו תגים מתאימים לארגון שלכם
מה חשוב לדעת לגבי הנפקת תג שם לאירועים וכנסים?
קודם כל, העמדה צריכה להיות מסוגלת לזהות את האורח בצורה מהירה ויעילה. כלומר, יש צורך בתוכנה שתוכל למצוא את שם האורח גם אם הוא הוקלד בצורה שגויה. אופציה נוספת, היא להשתמש בסריקת הברקודים אשר מצויים על אישורי ההרשמה של האורחים. נקודה חשובה נוספת, היא שימוש במדפסות תגים איכותיות, אשר יכולות להדפיס תגים בצורה מהירה אחד אחרי השני. מדובר על מדפסות מקצועיות, המיועדות בדיוק עבור השימוש הזה. מדפסות מסוג זה, לא אמורות לחוות קשיים טכניים ולא אמורות להגיע למצב של דיו שנגמר באמצע ההדפסה או נייר שנתקע תוך כדי התהליך. אופציה נוספת, היא להשתמש בעמדות רישום עצמאיות, שבהן האורח סורק את הברקוד שלו, ובתגובה מקבל תג שם מקודד. בכל מקרה, המערכת אמורה לספק דוחות בזמן אמת, לגבי כמות האורחים שהגיעו, כמות האורחים שאישרו הגעה אך לא הגיעו, אורחים שהגיעו ונרשמו במקום וכדומה.
לסיכום, הנפקת תג שם לאירועים וכנסים חייבת להיות מהירה ויעילה, היות ואף אורח לא יאהב את הרעיון של לעמוד בתור בכניסה לאירוע. מערכת ההנפקה חייבת להיות איכותית ומשוכללת, על מנת להבטיח עבודה תקינה.