קידום מכירות

כל עסק זקוק בראש ובראשונה ללקוחות. צעדים של קידום מכירות נועדו להביא תוצאות מהירות בהתאם למטרות ויעדים שהוגדרו מראש. קיימות היום מספר שיטות באמצעותן כל עסק יכול להגדיל את ההכנסות שלו ולגייס לקוחות חדשים. סוד ההצלחה טמון ביכולת לבחור את שיטת הקידום המתאימה ביותר. עסקים מצליחים יודעים בראש ובראשונה איך להפיק יותר תועלות מצעדים של קידום מכירות. הם מצליחים להשיג יותר מבלי להגדיל את תקציב השיווק! אנחנו נלמד אתכם איך לשים לב לפרטים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול.
מי אתם ומה אתם מוכרים?
קידום מכירות מתחיל בראש ובראשונה בחשיפה נכונה. עליכם למצוא את הדרך לעורר ביקוש בקרב הלקוחות שלכם למוצרים או לשירותים שאתם מציעים אם זה קייטרינג בוטיק או בית דפוס. ההצלחה תגיע כאשר הלקוחות שלכם מיד יחשבו עליכם כאשר הם יזדקקו למוצר שאתם מספקים. המודעות למוצרים ולשירותים שאתם מספקים תגדיל את כמות הפניות והמכירות.
קידום מכירות בשיטת דיוור ישיר
כיום בישראל של שנות האלפיים דיוור ישיר מתבצע באמצעות פניות טלפוניות, מכתבים, עלוני פרסום ודואר אלקטרוני. היתרון הגדול של קידום מכירות בטכניקת דיוור ישיר הוא התגובה המהירה. כל עוד תפעילו את הקמפיין במלוא הכוח תהיה עליה כלשהי במכירות, אך החיסרון הוא בכך שמדובר בעלייה זמנית. עם סיום קמפיין הדיוור הישיר המכירות צפויות לרדת.
מוצרי קידום ומיתוג
כל מוצר ממותג עליו מודפס הלוגו של בית העסק תורם לחיזוק של המותג וקידום המכירות. את מוצרי קידום המכירות כדאי לחלק ללקוחות, ספקים ושותפים עסקיים. בין מוצרי הקידום הפופולריים נמצא ספלים, עטים, מוצרי טקסטיל, מוצרי מחשב, מגנטים, מחזיקי מפתחות, מוצרי נייר ועוד. בחירה נבונה היא בחירה במוצר שימושי אותו הלקוח ישאיר אצלו ויציב במיקום בולט. בפעם הבאה בה יזדקק לשירות בתחום – ישנה סבירות גבוהה שאתם תקבלו פנייה. יש לשיטת הקידום הזו השפעה חיובית ארוכת טווח.
קראו איפה ומתי כדאי להציב עמדות צילום